Prosty poradniczek
Spis Treści
1.Czary.
2. Transformacje.
3. Plusy i Minusy.
4. EQ.
1. Pierwsze czary.Poziom 10 - Powerful Cut - 30 Train Points - 50 Reiatsu / 5 Soul
Początkowy czar, małe obrażenia, z biegiem poziomu raczej mało przydatny.
Poziom 20 - Gantai - 50 Train Points - 100 Reiatsu / 10 Soul
Buff dodający 15 Zanjutsu.
Poziom 30 - Reiatsu Wave - 60 Train Points - 190 Reiatsu / 20 Soul
Czar obszarowy atakujący na 4x3 kratki przed gracza. Obrażenia ciekawsze niż w przypadku Powerful Cut'a.
Poziom 50 - Fury - 70 Train Points - 300 Reiatsu / 30 Soul
Masywny czar obszarowy ozdobiony ciekawą animacją niszczonej ziemi oraz potężnej eksplozji.
Dodatkowo czar spowalniający. Duże obrażenia.
Poziom 75 - Kendo - 80 Train Points - 430 Reiatsu / 40 Soul
Buff dodający 40 Zanjutsu oraz 5 Kidou.
Poziom 100 - Ryodan - 100 Train Points - 590 Reiatsu / 50 Soul
Najsilniejszy czar obszarowy, atakujący podobnie do Reiatsu Wave, z widocznym zwiększeniem zadawanych obrażeń.
2. Transformacje.Transformacja startowa :
Reszta transformacji :
Każda transformacja zwiększa punkty życia i reiatsu jak i zadawane obrażenia czy obronę.
3. Plusy i Minusy.
Plusy:
-postać z bardzo dużą obroną,
-duża siła ataku, szczególnie z Zanjutsu,
-szybkie zdobywanie poziomów Zanjutsu jak i Attack Speed,
-buff dodający 40 poziomów Zanjutsu.
Minusy:
-ciężko z leczeniem,
-nieduża ilość Reiatsu,
-niskie obrażenia z czarów,
-trzeba spędzić trochę czasu na wbijaniu Kidou.
4. EQ.Z racji tego że postać posiada mocną obronę warto inwestować w ekwipunek przywracający punkty życia gdyż początkowo problemem może być leczenie się czarami. Eq zdobywane podczas sag jest wystarczające. Po zdobyciu 310 poziomu poleca się wykonanie Hard Anhii w celu zdobycia Zanpakto Zarakiego.